Ledenvergadering 26 maart 2016

Beste Leden

Hierbij nodigen wij u vriendelijk uit op onze algemene ledenvergadering op zaterdag 26 maart 2016 om 14u. Het onderwerp is dit keer “Het gebruik van medicatie”. Onze gastspreker is Mr Dooms, apotheker  verbonden aan KU Leuven.

Mr Dooms zal ons uitleg geven bij:

• het gebruik van medicatie  (medicatietrouw)
  • voor regelmatige gebruikers (chronisch zieken)
  • uitleg over het nemen van medicatie
  • lezen en begrijpen van de bijsluiter
  • wanneer nemen
  • gevolgen van regelmatig en of overmatig gebruik

Na de boeiende uitleg van Mr Dooms kunnen jullie nog gezellig napraten in de receptieruimte met een natje en een droogje.

Dit alles vindt plaats in UZ Gasthuisberg, in het auditorium en receptieruimte grijs op de eerste verdieping.  De toegang is slechts op één manier te bereiken, jullie nemen de lift in de parkeergarage te nemen tot op +2 om daar de pijlen te volgen en zo binnen te komen langs de hoofdingang van het administratief centrum.

Voor de mensen die met het openbaar vervoer komen en die langs de hoofdingang willen binnenkomen nemen de  glazen gang naar rechts tot aan de lift van de parkeer garage om daar naar +2 te gaan.

Mogen wij u vragen u (jullie) aanwezigheid te BEVESTIGEN  A.U.B.  per mail sonja.debacker@telenet.be  of per telefoon 050/715617   GSM 0479/446988

Data om te onthouden: * zondag 29 mei FAMILIEDAG   ANTWERPEN

Wij hopen jullie dan te mogen begroeten.

Sonja De Backer